Опитування клієнтів 2020 |
![]() |
Monday, 02 November 2020 10:39 | |
Шановні клієнти!
Ваша активна участь в опитуванні щодо якості послуг НДУ в 2019 році допомогла більше зрозуміти ваші потреби та чітко визначила, які саме кроки потрібно зробити нам для ефективної та комфортної взаємодії з клієнтами. За результатами опитування впродовж минулого року значну увагу з боку клієнтів було приділено важливості існування якомога більшої кількості каналів зв’язку зі спеціалістами НДУ.
«Нами був впроваджений новий сервіс зовнішньої підтримки клієнтів - HelpDesk, який забезпечує швидку фіксацію звернень та оперативне надання відповіді нашим клієнтам. Ми розширили функціонал web-сервісу «Кабінет Клієнта». Як результат, наші клієнти отримали можливість подавати більше типів розпоряджень та запитів засобами електронного документообігу, одночасно перевіряючи актуальну інформацію щодо наявного авансу та відсутності заборгованості на рахунку при формуванні будь-якого розпорядження. Додатково на нашому сайті було реалізовано такі онлайн сервіси, як: перевірка статусу виконання всіх розпоряджень та запитів клієнтів, отримання актів про надання послуг. Також, ми розширили комунікацію з клієнтами за допомогою інформування через соціальні мережі, такі як Facebook, Telegram канал, Twitter, де ви завжди можете отримати наші актуальні новини та анонси щодо покращення наших послуг”. - розповідає Ольга Бажинова, Начальник управління клієнтського сервісу ПАТ «НДУ».
Добігає завершення 2020 рік, протягом якого ми постійно працювали над вдосконаленням сервісів для наших клієнтів, тому нам важливо почути вашу думку щодо якості наших сервісів, а також пропозиції щодо напрямів удосконалення послуг та сервісів НДУ на 2021 рік. Тож, ми пропонуємо вам прийняти участь в Опитуванні 2020 та відповісти на декілька запитань. Нам вкрай цікаво і корисно завжди мати зворотній зв'язок від вас!
|