Результати опитування клієнтів ПАТ «НДУ» щодо якості обслуговування Друк
Середа, 29 січня 2020, 16:01

 

Шановні клієнти!

Наприкінці року Національним депозитарієм України було проведено щорічне опитування клієнтів з приводу якості обслуговування для виявлення проблем та побажань щодо нашої модернізації.

​2019 рік був для Центрального депозитарію ювілейним роком, роком реформ та глобальних змін. Ми замінили програмне забезпечення DEPEND, розширили функціонал веб-сервісу «Кабінет клієнта», отримали допуски для нових фінансових інструментів до обігу на території України, створили нові сервіси перевірки статусів розпоряджень, почали підтримувати ключі інших центрів сертифікації ключів, спростили та зменшили Регламент.

Спеціалісти Центрального депозитарію проводили семінари, навчання, тестування, здійснили разом з Вами міграцію даних, намагалися всім відповісти та допомогти, працювали non-stop.

За результатами опитування ми отримали безліч позитивних відгуків та побажань, на які нам необхідно звернути увагу, за що ми Вам надзвичайно вдячні! Так, оцінка рівня обслуговування та компетентності наших фахівців була оцінена дуже високо, 92% клієнтів, які прийняли участь в опитувані, задоволені. У порівнянні з результатами опитування за 2018р. цей показник складав 87%.

Нами було виявлено, що при високих оцінках якості наших фахівців та контакт-центру, наші веб-сервіси потребують удосконалення. Також неможливо оминути той факт, що порівняно з минулорічними результатами опитування, показники компетентності фахівців та їх зацікавленості у вирішенні питань зросла, маємо на  4% більше позитивних відгуків в 2019 році. Також за рік була проведена робота над Регламентом і Правилами, так як не для всіх клієнтів вони були достатньо зрозумілі. В 2019 маємо 87% задоволених, що на 6% більше, ніж в 2018 році.

Із результатами опитування в зручній інфографіці Ви можете ознайомитися нижче.

Результати опитування клієнтів ПАТ «НДУ» щодо якості обслуговування

 

З урахуванням всіх зауважень та побажань, ПАТ «НДУ» приступає до повного оновлення веб-сайту та веб-сервісів. Вже на початку року Центральним депозитарієм здійснено розширення функціоналу web-сервісу «Кабінет клієнта». Клієнти Центрального депозитарію в Кабінеті клієнта отримали можливість подання розпоряджень на виконання облікових операції переказу цінних паперів у формі електронного документу. Зручність, оперативність, діджиталізація та як наслідок задоволення наших клієнтів має для нас першочергове значення.

«На 2020 рік ми поставили собі багато завдань щодо зміни сайту, попереду багато планів по розширенню можливостей та розвитку веб-сервісу Кабінет клієнта. Це дозволить оперативніше вирішувати проблеми клієнтів в режимі on-line, підвищить оперативність та ефективність роботи з нашими клієнтами. Тому завжди будемо вдячні за пропозиції по використанню існуючого функціоналу та зауваження щодо нашої роботи на адресу client@csd.ua», - зазначає Ольга Бажинова, Начальник управління клієнтського сервісу.