Головна FAQ Кабінет клієнта
Кабінет клієнта

1. Звітність не завантажується в Кабінеті клієнта (В цьому випадку не будуть відображатися дані завантаженого звіту).

Приклад помилки: При спробі завантажити звіт через кабінет виникає помилка "Документ не може бути збережений як звіт".

У деяких звітах програма, яка формує їх, ставить символ перекладу рядка і з цієї причини клієнти не можуть підписати його. Необхідно відкрити звіт, наприклад, за допомогою блокнота і видалити символ перекладу рядка (& # 10), див. малюнок

Ще варіант відповіді:

Помилки у файлі звіту. А саме присутні недруковані символи. Якщо відкрити файл через блокнот там видно символи, які не бачить програма, коли завантажує звіт.

Можуть відображатися у формі прямокутника.

Наприклад, перерахування.

Потрібно замінити їх вручну на дефіси.

Чи допомогла Вам ця інформація? Так Ні
2. Помилка «Неможливо знайти сертифікати»

В такому випадку необхідно запустити Агент підпису, натиснути кнопку «Налаштування», далі обираємо кнопку «Перевстановити сертифікати» і натиснути кнопку «Зберегти».

Чи допомогла Вам ця інформація? Так Ні
3. Помилка Аутентифікації

Ця помилка говорить про те, що вводиться неправильний Логін або пароль до Кабінету клієнта, потрібно ввести правильні дані. Попередньо такі дані повинні бути створенні.

Якщо ви забули пароль, можна його змінити, скориставшись посиланням "Забули пароль?".

Чи допомогла Вам ця інформація? Так Ні
4. Помилка Немає доступу до карти

Ця помилка говорить про те, що вводиться неправильний пароль до сховища з ключами/сертифікатами, потрібно ввести правильні дані.

Також ця помилка може виникати, якщо версія криптопровайдера та криптопака не оновлена. Перевірити версію встановленого програмного забезпечення можна за допомогою Інструкції.

Чи допомогла Вам ця інформація? Так Ні
5. Не відображаються сертифікати користувача при реєстрації або вході в "Кабінет клієнта"

Цей випадок говорить про те, що або закінчився термін дії сертифікатів, або не підключені сховища з діючими сертифікатами.

Перевірити чи підключені сховища з діючими сертифікатами можна так: "Пуск" → "Все програми" → "Nokk Software" → "Управління ключами"

В поле "Vega DSTU" повинні бути сертифікати користувача

Якщо таких немає, необхідно підключити їх по Інструкції.

Якщо в полі "Vega DSTU" вже присутні сертифікати, перевірте їх термін дії, для цього подвійним кліком відкрийте кожен сертифікат і подивіться в поле, яке зазначено на малюнку:

Якщо термін дії сертифіката закінчився, то сертифікат не відображатиметься для вибору.

Чи допомогла Вам ця інформація? Так Ні
6. При аутентифікації ввели логін і пароль, вибрали сертифікат і ввели пін-код, але нічого не відбувається

В цьому випадку необхідно в браузері дозволити спливаючі вікна:

Чи допомогла Вам ця інформація? Так Ні
7. Помилка ланцюжка сертифікатів

Необхідно завантажити та встановити кореневі сертифікати за посиланням: Сертифікати 2018р.

 

Чи допомогла Вам ця інформація? Так Ні
8. Звітність не завантажується в Кабінеті клієнта (В цьому випадку не будуть відображатися дані завантаженого звіту)

Ця помилка може виникати, якщо ви не запустили Агент підпису.

Чи допомогла Вам ця інформація? Так Ні
9. Як видалити помилковий пакет?

Пакет можна видалити (кнопка «Відмінити»), лише якщо ви попередньо не натиснули кнопку «Зберегти».

 

Чи допомогла Вам ця інформація? Так Ні
10. Що означає кнопка «Перенести в архів для оброблених»?

Після отримання протоколу контролю від комісії (коли документ перейшов в стан «відправлено відповідь») натисканням кнопки «Перенести в архів для оброблених» документ автоматично переходить в стан «завершено успішно».

 

Чи допомогла Вам ця інформація? Так Ні
11. Для чого потрібна кнопка «Зберегти»?

Щоб завантажений документ міг бути збережений в системі і можна було його підписати і відправити пізніше, або з іншого робочого місця.

Чи допомогла Вам ця інформація? Так Ні
12. Як зберегти протокол контролю?

Відкриваємо документ, у верхньому правому кутку позначка «Друкувати», при натисканні на неї зберігається pdf документ, який після збереження вже можна роздрукувати.

Чи допомогла Вам ця інформація? Так Ні
13. Як оновити програмне забезпечення для роботи в Кабінеті клієнта?

За посиланням: https://www.csd.ua/images/stories/pdf/cabinet_onovlennya.pdf

Чи допомогла Вам ця інформація? Так Ні
14. Помилка «Посилання на об’єкт не вказує на екземпляр об’єкта»

Необхідно заповнити веб-форму та очікувати відповідь від технічної підтримки.

Чи допомогла Вам ця інформація? Так Ні
15. При формуванні розпорядження на реєстр в полі ISIN відсутня інформація по цінним паперам.

Причина відсутності списку цінних паперів може бути, якщо вхід в Кабінет клієнта був здійснений під сертифікатом печатки установи.

Якщо в Кабінет клієнта вхід був здійснений під сертифікатом підпису посадової особи, а список цінних паперів відсутній, необхідно заповнити веб-форму та очікувати відповідь від технічної підтримки.

Чи допомогла Вам ця інформація? Так Ні
16. Не має відповіді на питання?

Перейдіть за гіперпосиланням та заповніть веб-форму звернення до технічної підтримки.

Чи допомогла Вам ця інформація? Так Ні