Кабінет клієнта
Home FAQ Кабінет клієнта
Кабінет клієнта

1. Не активована кнопка "Відправити"

На документ повинні бути накладені підпис і печатка, якщо щось відсутнє, то кнопка буде не активна.

Якщо обидва підписи проставлені, це означає, що немає даних по ключам клієнта в кабінеті клієнта. Потрібно відправити на hd@csd.ua такі дані: Назва організації, ЄДРПОУ, ПІБ підписанта і номери сертифікатів, кожен номер сертифіката повинен бути підписаний, де підпис і де печатка, шифрування не потрібно.

Приклад:

 

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НЬЮ СЕРВІС"

23933237

Гузенко Ігор Анатолійович

00B156 підпис

00A310 печатка

 

Вам помогла эта информаци? Да Нет
2. Вказано неправильний Е-майл при реєстрації або зареєстрували на сертифікат печатки

Потрібно відправити на hd@csd.ua такі дані: № сертифіката, ЄДРПОУ організації та електронну адресу, на які проводилась реєстрація.

Вам помогла эта информаци? Да Нет
3. Забули пароль до Кабінету клієнта

Для зміни пароля в полі Авторизація скористайтесь функцією «Забули пароль».

Якщо результату не досягли, потрібно відправити на hd@csd.ua такі дані: № сертифіката та електронну адресу, на які проводилась реєстрація.

Вам помогла эта информаци? Да Нет
4. Не прийшло підтвердження про реєстрацію

Потрібно відправити на hd@csd.ua такі дані: № сертифіката та електронну адресу, на які проводилась реєстрація.

Вам помогла эта информаци? Да Нет
5. Статус "Чекає підтвердження модератора" не змінюється

Для відправки звітів підтвердження можна ігнорувати. Це тільки для роботи з електронними реєстрами, але їх будуть підключати в майбутньому за окремим договором.

Вам помогла эта информаци? Да Нет
6. Не встановлюється Агент підпису (можливо блокує антивірус)

Потрібно додати Агент підпису у виключення (винятки) антивіруса.

Вам помогла эта информаци? Да Нет
7. Кабінет клієнта перестав працювати

Можливо встановлений старий Агент підпису. Потрібно перевірити версію браузера (для Chrome - не нижче 58, для Firefox - не нижче 53); скачати новий Агент підпису і не включати Автостарт; перевірити Антивірус.

Перевірка версії Chrome:

Перевірка версії Firefox:

Вам помогла эта информаци? Да Нет
8. Звітність не завантажується в Кабінеті клієнта (В цьому випадку не будуть відображатися дані завантаженого звіту)

Приклад помилки: При спробі завантажити звіт через кабінет виникає помилка "Документ не може бути збережений як звіт". 

У деяких звітах програма, яка формує їх, ставить символ перекладу рядка і з цієї причини клієнти не можуть підписати його. Необхідно відкрити звіт, наприклад, за допомогою блокнота і видалити символ перекладу рядка (& # 10), див. малюнок 

Або допущені помилки у файлі звіту. А саме: присутні недруковані символи. Якщо відкрити файл через "Блокнот", видно символи, які не бачить програма, коли завантажує звіт (можуть відображатися у формі прямокутника). Наприклад, перерахування. Потрібно замінити їх вручну на дефіси.

Вам помогла эта информаци? Да Нет
9. Помилки при запуску Агента підпису (Агент підпису не запускається)

Необхідно перевірити регіональні налаштування: Зайдіть в «Пуск» → «Панель управління» → «Мови і регіональні стандарти» → Вкладка «Формати» → в полі «Формат» → необхідно обрати «Українська (Україна)».

Налаштування повинні збігатися з прінскріном

Вам помогла эта информаци? Да Нет
10. Агент підпису встановлено, але видає помилку, що не встановлені сертифікати "CSD" і "localhost"

В такому випадку сертифікати "CSD" і "localhost" необхідно встановити вручну:

Вам помогла эта информаци? Да Нет
11. Помилка Аутентифікації

Ця помилка говорить про те, що вводиться неправильний логін або пароль до Кабінету клієнта. Потрібно ввести правильні дані.

 

Вам помогла эта информаци? Да Нет
12. Помилка: “Немає доступу до карти”

Ця помилка говорить про те, що вводиться неправильний пароль до сховища з ключами / сертифікатами, потрібно ввести правильні дані.

Вам помогла эта информаци? Да Нет
13. Не відображаються сертифікати користувача при реєстрації або вході в "Кабінет клієнта"

Цей випадок говорить про те, що або закінчився термін дії сертифікатів, або не підключені сховища з діючими сертифікатами. Також можливо не встановлені кореневі сертифікати.

Перевірити чи підключені сховища з діючими сертифікатами можна так:"Пуск" → "Всі програми" → "Nokk Software" → "Управління ключами". В поле "Vega DSTU" повинні бути сертифікати користувача.

Якщо таких немає, необхідно підключити їх по Інструкції 

У разі відсутності контейнерів з ключами, необхідно їх скопіювати з попереднього місця знаходження і додати на поточне місце.

Якщо в полі "Vega DSTU" вже присутні сертифікати, перевірте їх термін дії. Для цього подвійним кліком відкрийте кожен сертифікат і подивіться в поле, яке зазначено на малюнку:

Якщо термін дії сертифіката закінчився, то сертифікат не відображатиметься для вибору. Також необхідно перевірити ланцюжок сертифікатів, він повинен виглядати так:

Якщо "Центрального"  або "Акредитованого" сертифіката немає в списку, то необхідно встановити їх вручну згідно інструкції.

Вам помогла эта информаци? Да Нет
14. При аутентифікації ввели логін і пароль, вибрали сертифікат і ввели пін-код, але нічого не відбувається

В цьому випадку необхідно в браузері дозволити спливаючі вікна:

Вам помогла эта информаци? Да Нет
15. Проблема з кореневими сертифікатами

Ця помилка з’являється на Windows 10 через невстановлені кореневі сертифікати.

Рекомендуємо видалити все ПЗ від НДУ і встановити криптопровайдер тільки 32-біта (незалежно від розрядності), кореневі сертифікати встановити вручну за інструкцією.

Якщо помилка не зникне, знайти інший ПК для роботи.

Вам помогла эта информаци? Да Нет
16. Не вдається знайти документ в Кабінеті клієнта (не відображається у списку)

Потрібно очистити фільтр в документах і перезавантажити сторінку. Якщо таким чином усунути помилку не вдалось, слід очистити кеш браузера.

 

Вам помогла эта информаци? Да Нет
17. Помилка 403 або 502 при натисканні будь-якої кнопки в Кабінеті клієнта після авторизації

Необхідно вийти з Кабінету клієнта, перезавантажити сторінку (Ctrl+F5) та залогінитись повторно.

Вам помогла эта информаци? Да Нет
18. Помилка Агента підпису при вході в Кабінету клієнта

Помилка роботи з Агентом підпису.

Перевірте його налаштування та стан.

Якщо Ви не можете його знайти, завантажте за посиланням: Агент підпису

Перевірка роботи Агента: Перевірка httpПеревірка httpS

Можливо в налаштуваннях було вказано друге посилання при Авторизації. Її потрібно видалити, зберегти налаштування та перезапустити Агент з браузером.

 

Вам помогла эта информаци? Да Нет
19. Як видалити помилковий пакет документів?
На сьогодні така функція не реалізована.
Вам помогла эта информаци? Да Нет
20. При реєстрації в Кабінеті клієнта під час вибору ЕЦП замість інформації про власника ключа відображається набір цифр
Продовжувати працювати в штатному режимі.
Вам помогла эта информаци? Да Нет
21. Що означає кнопка "Перенести в архів для оброблених"?
Якщо натиснути кнопку «Перенести в архів», документ автоматично переходить в стан «завершено успішно», у разі отримання протоколу контролю від Комісії (коли документ перейшов в стан «Отримано відповідь»).
Вам помогла эта информаци? Да Нет
22. Для чого потрібна кнопка "Зберегти"?
Щоб завантажений документ міг бути збережений в системі і можна було його підписати і відправити пізніше. Або зробити це з іншого робочого місця.
Вам помогла эта информаци? Да Нет
23. Як зберегти протокол контролю?

Відкрийте документ. У верхньому правому кутку є позначка «Друкувати».  При натисканні на неї зберігається документ в форматі pdf, який потім можна роздрукувати.

Інструкція друку протоколу.

Вам помогла эта информаци? Да Нет
24. При вході в Кабінет клієнта після вибору ключа ЕЦП, знову з’являється вікно з логіном/паролем

Вгорі може з'явитись пункт меню «Головна», необхідно вибрати «Документи» або перевірити чи дозволені спливаючі вікна в браузері (див. питання 14).

Вам помогла эта информаци? Да Нет
25. Послідовність дій при відправленні / отриманні звіту / протоколу в НКЦПФР

Схема регламентована:

  • звіт в форматі xml засвідчується підписом та печаткою і надсилається в Комісію;
  • надходить підтвердження про доставку звіту (отримання протоколу контролю або відмови).
Вам помогла эта информаци? Да Нет
26. Послідовність дій при реєстрації в особистому кабінеті

Необхідно одноразово встановити програмне забезпечення та зареєструватися у Кабінеті клієнта відповідно до:

  1. Інструкції з налаштування програмного забезпечення;
  2. Інструкції з реєстрації користувача у Кабінеті клієнта;

Для роботи у Кабінеті клієнта скористайтеся:

Інструкцією користувача по роботі у Кабінеті клієнта.

Технічна підтримка:

hd@csd.ua

+380 (44) 591-04-32

Вам помогла эта информаци? Да Нет
27. Як змінити логін (е-майл), якщо звільнився співробітник?

Потрібно відправити на hd@csd.ua такі дані: № сертифіката, ЄДРПОУ організації та електронну адресу, на які проводилась реєстрація.

Вам помогла эта информаци? Да Нет
28. Як оновити програмне забезпечення для роботи в Кабінеті клієнта