Головна ЦСК/Ключі КЕП Питання, що найчастіше виникають

Шановні Клієнти!

Повідомляємо, що з 07.12.2019р. Центр сертифікації ключів припинив генерацію особистих ключів та формування сертифікатів відкритих ключів.

Усі сертифікати, сформовані до зазначеної дати будуть чинними та підтримуватися до кінця їх дії.

В той же час, з 07.12.2019р. Кабінет клієнта підтримує ключі усіх кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг (інших центрів сертифікації ключів).

ЦСК / Ключі КЕП

1. Як підключити ключі КЕП, які були отримані в приміщенні ЦСК ПАТ “НДУ”?

Встановити програмне забезпечення ЦСК ПАТ “НДУ”, якщо воно ще не встановлено, дивіться питання №13 розділу "Кабінет клієнта".

Скопіювати папку із файлами, які були отримані в приміщенні ЦСК ПАТ “НДУ” на ПК користувача\власника КЕП.

Виконати команди меню: «Пуск => Всі програми => Nokk Software => VegaCSP => “Конфігурація” (в результаті відкриється вікно VegaCSP. Конфігурація).

На вкладці «Властивості» у полі сховища поточного користувача - натиснути кнопку «+»  перейти у теку де знаходяться ключі та обрати файлове сховище. Натиснути "ОК", детальніше у  PDF-інструкції або відеоінструкції.

Увага! Після підключення КЕП не натискайте “Форматування” – ця функція  використовується тільки у випадку генерації ключів КЕП.

Порада: Тримайте копію ключа КЕП на USB flash накопичувачі чи на іншому носії у захищеному від сторонніх осіб місці. У випадку прикрих технічних несправностей на ПК користувача\власника КЕП, ви матимате копію ключів КЕП.

2. Як дізнатись номери сертифікатів?
3. Як перевірити термін дії ключів КЕП?
4. Чи можна надавати доступ або передавати сторонній особі файлове сховище?

В жодному разі не можна  надавати доступ до файлового сховища або передавати його БУДЬ-ЯКІЙ сторонній особі, навіть, якщо така особа є співробітником юридичної особи, керівником, родичем, працівником центру сертифікації ключів КЕП та т.і.

У випадку, якщо було надано доступ до файлового сховища або передано файлове сховище третій особі, виникають  умови до порушення конфіденційності свого особистого ключа КЕП.

Одним із наслідків порушенням конфіденційності особистого ключа КЕП є заволодіння файловим сховищем та паролем від нього іншою особою та підписання електронних документів цією особою. З моменту підписання, електронний документ набирає юридичної сили, а КЕП прирівнюється до особистого підпису власника  КЕП, конфіденційність якого було порушено.

5. Що робити, якщо веб-сторінка порталу ЦСК не завантажується?
6. Інформація щодо роботи в Кабінеті клієнта

Windows XP та браузер Internet Explorer не будуть підтримуватись «Кабінетом клієнта».

Підтримуються операційні системи Windows 7, 8.x, 10 та браузери Google Chrome, Opera, Mozilla Firefox, EDGE (Windows 10).

Ключі КЕП отримані до початку роботи «Кабінету клієнта» будуть працювати у «Кабінеті клієнта», новий веб-сервіс надається на безкоштовній основі.

У випадку виникнення помилок під час встановлення, або користуванням веб-сервісу «Кабінет клієнта» звертайтесь на hd@csd.ua.

 

Важливо! Щодо електронної адреси для реєстрації у «Кабінеті клієнта» та використання КЕП

Згідно з Указом Президента України №133/2017 з 01.06.2017 на території України заблоковані наступні поштові сервіси: @mail.ru, @yandex.ru, @yandex.ua, @ya.ru, @inbox.ru, @list.ru, @bk.ru, @mail.ua.

Реєстрація у «Кабінеті клієнта» та отримання КЕП з перерахованих електронних адрес не здійснюються.

7. Як скористатися ключами, які отримані в ПАТ “НДУ” на інших інформаційних ресурсах
8. Онлайн перевірка КЕП та ознайомлення з електронним документом
9. Як скористатися ключами КЕП, які отримані в ЦСК ПАТ “НДУ”, в SMIDA
10. Як завантажити сертифікат відкритого ключа

Відділ захисту інформації

Надання консультативної допомоги з питань використання електронного цифрового підпису, умов надання послуг акредитованим центром сертифікації ключів та забезпечення конфіденційності інформації

csk@csd.ua