Essential SSL
Головна Новини
Новини
Шановні клієнти! Друк
Понеділок, 14 січня 2019, 14:05

 

Щиро вдячні всім, хто прийняв участь у дослідженні щодо якості обслуговування в ПАТ «НДУ»!

Нам вкрай важлива ваша думка, адже завдяки вам ми продовжуємо вдосконалювати нашу роботу та підвищувати якість обслуговування!

Хто ще не встиг оцінити якість обслуговування НДУ https://goo.gl/xRjuiM, нагадуємо, що вже завтра 15.01.2019 останній день для прийняття участі у дослідженні! Чекаємо на ваші відповіді!

Детальніше...
 
Щодо подання звітності до НКЦПФР Друк
Субота, 29 грудня 2018, 16:22

 

Відповідно до листа НКЦПФР від 29.12.2018 № 17/03/38564 ПАТ «НДУ» продовжить  без змін підтримання функціонування програмного забезпечення веб-сервіс   «Кабінет клієнта» для подання звітності та/або адміністративних даних до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.

За інформацією на офіційному сайті НКЦПФР «до авторизації провайдера інформаційних послуг на фондовому ринку всі існуючі системи подання звітності та оприлюднення інформації можуть використовуватися в повному обсягу» (https://www.nssmc.gov.ua/2018/12/29/nktspfr-prodovzhu-rozglyad-zayavki-du-arfru-v-yakost-upovnovazhenogo-provaydera-nformatsynih-poslug/).

 
Порядок роботи НДУ Друк
Четвер, 27 грудня 2018, 15:46

 

Шановні клієнти!


Нагадуємо, що 29.12.2018р. НДУ працює без клієнтів, операційний день не відкривається! 

Вхідні документи 28.12.2018р. до 16:00 будуть зареєстровані  28.12.2018 р., після 16:00 та 29.12.2018р. – 02.01.2019р.


Просимо врахувати при плануванні своєї роботи.


Колектив НДУ вітає з Новим роком! Мира та злагоди Вашим сім’ям. Щиро дякуємо за співпрацю!

 
Порядок роботи НДУ та РЦ на період новорічних свят Друк
П'ятниця, 14 грудня 2018, 09:00

 

22 грудня 2018 року – Національний депозитарій України та Розрахунковий центр працюють у звичайному режимі.

24 грудня 2018 року - національний вихідний день. 

25 грудня 2018 року – Різдво Христове, національний вихідний день.

Відповідно до рішення Правління Національного банку України від 2018 року щодо регламенту роботи системи електронних платежів (далі – СЕП) Національного банку України та порядку роботи банківської системи України на період завершення звітного року:

З 26 по 28 грудня 2018 року Національний депозитарій працює у звичайному режимі. Розрахунковий центр працює в режимі подовженого банківського дня на дві години.

29 грудня 2018 року Національний депозитарій працює без клієнтів, операційний день не відкривається.

29 грудня 2018 року Розрахунковий центр працює без клієнтів та забезпечує комплекс робіт, пов’язаних із завершенням звітного року, робочий день скорочено до 16:00:

  • банківський день закінчується о 15.00;
  • реєстри фондових бірж не приймаються;
  • система клірингового обліку не функціонує;

31 грудня 2018 року та 1 січня 2019 року - національні вихідні дні.

2 січня 2019 року Розрахунковий центр працює без клієнтів і забезпечує комплекс робіт, пов’язаних із початком нового звітного року.

2 січня 2019 року Національний депозитарій України працює у звичайному режимі, за виключенням операцій, пов’язаних з виконанням розрахунків за правочинами щодо цінних паперів, вчинених на фондовій біржі або поза фондовою біржою з дотриманням принципу «поставка цінних паперів проти оплати», а також розрахунки за правочинами щодо цінних паперів, вчинених на фондовій біржі без дотримання принципу «поставка цінних паперів проти оплати», які не проводяться.

3 та 4 січня 2019 року Національний депозитарій України працює у звичайному режимі.

3 та 4 січня 2019 року Розрахунковий центр працює у звичайному режимі.

7 січня 2019 року – національний вихідний день.

З 8 січня 2019 року - Національний депозитарій України та Розрахунковий центр працюють у звичайному режимі.

 
НДУ стає ближче до своїх клієнтів і планує поліпшити бізнес-процеси Друк
Понеділок, 10 грудня 2018, 15:24

 

Активна участь наших клієнтів в опитуванні допомогла зрозуміти,  які потрібно зробити кроки для ефективної та комфортної спільної роботи. Адже завдяки зворотньому зв’язку та у рамках електронізації документообігу було створено онлайн Кабінет клієнта, де клієнт може подавати розпорядження 24/7 на формування реєстру власників іменних цінних паперів; розпорядження на формування інформаційних довідок  на основі реєстру. А у відповідь отримує електронний документ. Це дозволило створити процесс прозорим, легким, та швидким.

Нагадуємо, що з 13 грудня розпочне працювати електронний глобальний та тимчасовий глобальний сертифікат випуску акцій, який теж подаватиметься засобами клієнтського кабінету.

Щоб зрозуміти, що ми можемо поліпшити в наших бізнес-процесах, як стати продуктивніше, ми підготували опитування. Ваш зворотній зв’язок допоможе нам сконцентрувати зусилля на найважливішому, а Ваша точка зору буде почутою.

Чекаємо на ваші відповіді в анкеті та дякуємо тим, хто вже їх заповнив!

 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>

Сторінка 1 з 57