Головна Депозитарним установам Система електронного документообігу для депозитарної установи, що є особою, визначеною на надання емітенту реєстру власників іменних ЦП
Система електронного документообігу для депозитарної установи, що є особою, визначеною на надання емітенту реєстру власників іменних ЦП Друк

Активація послуги «Система електронного документообігу» (далі – СЕД) відбувається після приєднання емітента до запропонованих Центральним депозитарієм Умов Договору про обслуговування випусків цінних паперів, текст яких оприлюднено на офіційному веб-сайті Центрального депозитарію.

Для активації СЕД клієнт (емітент або депозитарна установа, що є особою, визначеною на надання емітенту реєстру власників іменних цінних паперів) надсилає на адресу Центрального депозитарію Заяву щодо використання засобів захищеного обміну даними для взаємодії з Центральним депозитарієм.

Порядок оформлення заяви щодо використання засобів захищеного обміну даними для взаємодії з Центральним депозитарієм:

  • Після заповнення полів електронної форми Заяви щодо використання засобів захищеного обміну даними для взаємодії з Центральним депозитарієм необхідно її роздрукувати у двох примірниках на офіційному бланку клієнта, підписати уповноваженою особою та скріпити печаткою.
  • Підписану і скріплену печаткою Заяву щодо використання засобів захищеного обміну даними для взаємодії з Центральним депозитарієм у двох примірниках необхідно надіслати на поштову адресу Центрального депозитарію (04071, м. Київ, 04107, вул. Тропініна, 7-Г (Операційний департамент) або надати до Центрального депозитарію особисто. Крім того, якщо підписант є особою, яка не має права діяти від імені юридичної особи без довіреності разом із Заявою щодо використання засобів захищеного обміну даними для взаємодії з Центральним депозитарієм, необхідно надати до Центрального депозитарію документи, що підтверджують повноваження особи, яка підписала Заяву щодо використання засобів захищеного обміну даними для взаємодії з Центральним депозитарієм (наприклад: копія довіреності, ухвали суду та ін.).

Загальний порядок отримання засобів ЕЦП

  1. Необхідно ознайомитись і підготувати документи згідно переліку документів.
  2. Оплатити рахунок-фактуру. Увага! Послуги АЦСК ПАТ “НДУ” надаються за умови попередньої оплати. Перевірте оплату через 1-3 банківські дні за допомогою веб-форми.
  3. Записатись в електронну чергу АЦСК.
  4. Приїхати самостійно або довіреній особі до АЦСК ПАТ «НДУ» за адресою: м. Київ, вул. Тропініна, 7-Г на обрану дату та час згідно запису у електронній черзі АЦСК. При собі необхідно мати документи згідно переліку документів та USB flash накопичувач.

Положення про інформаційно-телекомунікаційну систему обробки інформації Центрального депозитарію цінних паперів (набрало чинності з 16.06.2017 року)

 

Надання консультативної допомоги:

з питань першого підключення до СЕД
загальна консультація та призначення керуючого рахунком
Клієнтський відділ (044) 591-04-18
реєстрація заяви щодо використання засобів захищеного обміну даними для взаємодії з Центральним депозитарієм Клієнтський відділ (044) 591-04-18
укладання договору про надання послуг електронного цифрового підпису Відділ захисту інформації (044) 591-04-29
технічні питання з електронного цифрового підпису Відділ захисту інформації (044) 591-04-29
технічна підтримка роботи в СЕД Служба технічної підтримки (044) 591-04-32