Головна Новини Найважливіші новини Нові можливості онлайн-сервісу «Кабінет Клієнта»
Нові можливості онлайн-сервісу «Кабінет Клієнта» Друк
Понеділок, 20 лютого 2023, 11:33

CSD_social_3
Працюємо над удосконаленням та покращенням онлайн-сервісів НДУ для зручності роботи наших клієнтів.

Ми розширили функціонал веб-сервісу «Кабінет Клієнта» і створили додаткові ефективні можливості для користувачів. Тож, відтепер клієнтам сервісу стає доступним:

  • анкета клієнта: де будуть відображені основні дані клієнта, які надавалися до Центрального депозитарію при відкритті рахунку чи останньому внесенні змін до анкети рахунку.
  • розпорядження на внесення змін до анкети емітента: що дозволить клієнтам швидко заповнювати та подавати необхідне розпорядження в онлайн форматі.

Нова функція подання розпорядження в е-форматі через сервіс «Кабінет Клієнта» - це ще один крок до діджиталізації в процесі внесення змін до анкети рахунку. Сподіваємось, що впровадження “пілотного” виду документу дозволить ефективніше працювати над іншими видами, враховуючи досвід та відгуки перших користувачів.

! Додатково, звертаємо увагу Депозитарних установ щодо окремих зміни в функціоналі веб-сервісу “Кабінет Зборів”. Оновлену інструкцію користувача можна знайти в блоці сервісу “Інструкції” або за посиланням.

Чекаємо на ваші відгуки та пропозиції на наш поштовий сервіс підтримки клієнтів за адресою helpdesk@csd.ua.

Разом до Перемоги!