Оновлення сервісу «Кабінет Клієнта» |
![]() |
Monday, 11 July 2022 16:10 |
Використання онлайн сервісів досягло неабиякої актуальності за останні декілька років і особливо зараз, під час дії воєнного стану в Україні. Для Національного депозитарію такий зручний та сучасний онлайн формат роботи є пріоритетним у взаємодії з клієнтами. Ми завжди прагнемо покращити роботу клієнтів із нашими онлайн сервісами та зробити її максимально простою та швидкою. Тому для зручності клієнтів команда НДУ оновила сервіс «Кабінет Клієнта». Тепер наші клієнти можуть з легкістю ознайомитись з повним переліком доступних послуг сервісу, а також з інструкцією користувача для роботи в «Кабінеті Зборів». Одночасно ми додали посилання на докладні відео-інструкції, які допоможуть максимально спростити роботу з сервісом та уникнути помилок при формуванні та поданні розпоряджень в «Кабінеті Клієнта». Вже 80% активних клієнтів користуються зручними онлайн послугами в «Кабінеті Клієнта» і кількість користувачів зростає з кожним днем. Бережіть себе, використовуйте онлайн сервіси НДУ! А ми будемо продовжувати роботу над розширенням функціоналу «Кабінету Клієнта». Ваші відгуки по використанню існуючого функціоналу та пропозиції до впровадження нового ви можете надсилати на e-mail: helpdesk@csd.ua |