Home Newsroom Important Інструкція голосового меню (IVR) контакт-центру НДУ
Інструкція голосового меню (IVR) контакт-центру НДУ Print
Monday, 11 October 2021 13:45

Ми розуміємо наскільки важливо для наших клієнтів вирішувати усі питання щодо наших послуг швидко та просто. Ми чуємо потреби  клієнтів та знаємо про складнощі, з якими вони стикаються у взаємодії з нами. Щоденно ми працюємо над тим, щоб стати для вас ефективнішими і зручнішими.

Ми регулярно нагадуємо клієнтам, що в нас є декілька каналів взаємодії, серед яких зручне голосове меню (IVR) контакт-центру НДУ, яке наша команда запустила ще в 2019 році.

Після проведення декількох щорічних опитувань стосовно якості наших послуг, ми отримали відгуки щодо недостатньої зрозумілості використання голосового меню.

Аби максимально доступно розповісти як працює наша система IVR, ми розробили інструкцію з детальним описом 4 основних пунктів голосового меню та «як?, що? і куди?» треба натискати та переходити для отримання необхідної інформації.

Інструкція за посиланням.                                                                                                               

Ми продовжуємо розвивати сучасний клієнтський сервіс – зручний та надійний. Користуйтеся інструкцією для більш швидкого вирішення своїх питань!

IVR

CALL-ЦЕНТР (044) 363-04-00

helpdesk@csd.ua