Home Newsroom Important Підбиваємо підсумки роботи поштового сервісу підтримки - HelpDesk!
Підбиваємо підсумки роботи поштового сервісу підтримки - HelpDesk! Print
Monday, 12 July 2021 08:53

 

Підбиваємо підсумки роботи поштового сервісу підтримки - HelpDesk! 8307 звернень наших клієнтів було опрацьовано за допомогою сервісу!

 

HelpDesk

В травні 2020 року стартував зручний сервіс зовнішньої підтримки клієнтів – HelpDesk. Вже більше року сервіс забезпечує швидку фіксацію звернень клієнтів та оперативне надання відповіді спеціалістами Центрального депозитарію.

Завдяки впровадженню HelpDesk ми суттєво зменшили час реагування на запити, адже сервіс дозволяє систематизувати та розподіляти всі звернення клієнтів, завдяки чому спеціалісти ЦД перебувають на прямому зв'язку з клієнтами та своєчасно реагують на всі питання чи пропозиції. Також, через HelpDesk клієнти отримують повідомлення щодо успішного виконання операцій в web-сервісі «Кабінет Клієнта».

Скориставшись HelpDesk наші клієнти швидко отримують вирішення своєї проблеми, оскільки всі отриманні запити від клієнтів розподіляються до відповідного підрозділу, що забезпечує миттєве надходження на опрацювання спеціалістом ЦД.

Звертайтесь до нас через сервіс HelpDesk - helpdesk@csd.ua та отримуйте інформацію вчасно та швидко!