Home Newsroom Important Результати опитування клієнтів 2020
Результати опитування клієнтів 2020 Print
Thursday, 21 January 2021 09:32

 

 

Наприкінці 2020 року Національним депозитарієм України було проведено щорічне опитування клієнтів щодо якості обслуговування та виявлення проблем і побажань для ефективної та комфортної взаємодії. Оцінка нашої роботи допомагає досліджувати та відстежувати динаміку задоволеності клієнтів упродовж року. Це дозволяє визначити ефективність зусиль із підвищення якості обслуговування і сфокусуватися на тих компонентах обслуговування, які вимагають удосконалення.

 

​Впродовж 2020 року Центральним депозитарієм був впроваджений новий сервіс зовнішньої підтримки клієнтів - HelpDesk, створені додаткові канали комунікації з клієнтами за допомогою інформування через соціальні мережі та розширено функціонал web-сервісу «Кабінет Клієнта». Також, на сайті ЦД було реалізовано онлайн-сервіси з перевірки статусу виконання всіх розпоряджень та запитів клієнтів, отримання актів про надання послуг. В 2020 році ми розробили та впровадили нові послуги, продовжували удосконалювати наші продукти для того, щоб максимально підвищити якість сервісу для наших клієнтів.

За результатами щорічного опитування в підтвердження ефективності нашої роботи ми отримали більше зворотного зв'язку та схвальних відгуків від наших клієнтів в порівнянні з минулими роками. Ми отримали велику кількість позитивних відгуків щодо продуктивності та організованості роботи контакт-центру. Рівень обслуговування та компетентності наших фахівців був оцінений дуже високо, 95% клієнтів, які прийняли участь в опитуванні, задоволені. Також отримали побажання від клієнтів, на які нам слід звернути увагу. Окремо клієнти висловили побажання щодо зменшення кількості паперових документів та розвитку електронних документів з використанням КЕП, вдосконалення сайту та створення можливості з виконання адміністративних операцій через web-сервісу «Кабінет Клієнта».

Крім того, клієнти звернули нашу увагу на необхідність збільшення кількості навчальних семінарів/вебінарів з таких тем як: дистанційні збори, операції з іноземними цінними паперами, виплата дивідендів, процедура деномінації ЦП та зміни в законодавстві депозитарної діяльності.

2 “В 2020 році ми отримали майже вдвічі більше зворотного зв’язку від наших клієнтів. Це в першу чергу допомагає розвивати наші сервіси, виявляти проблемні місця, побажання клієнтів та за рік ставати кращими. Клієнти високо оцінили компетенцію наших фахівців, зокрема, відмітили зацікавленість з боку команди НДУ у вирішенні їх питань. - коментує Ольга Бажинова, начальник Управління клієнтського сервісу ПАТ “НДУ” - За попередній рік ми значно збільшили функціонал web-сервісу «Кабінет клієнта», як наслідок, оцінка зручності користування сервісом клієнтами зросла на 7%. За таким позитивним результатом стоїть велика робота всієї команди Центрального депозитарію. Однак ми і зафіксували те, над чим будемо працювати в 2021 році, щоб наша взаємодія з клієнтами була ефективною та зручнішою. Наразі на цей рік ми будемо намагатися покращити електронну взаємодію з клієнтами через web-сервіс «Кабінет Клієнта», ініціювати законодавчі зміни стосовно E-vote, впроваджувати нові послуги, працювати над змінами офіційного сайту та проблемними точками при отриманні наших послуг. Наші спеціалісти завжди готові допомогти, тому пропонуємо користуватися новим сервісом поштової підтримки HelpDesk (helpdesk@csd.ua), щоб оперативно вирішувати свої питання.”

 

Ми надзвичайно вдячні всім нашим клієнтам за активну участь в опитуванні!


Із детальними результатами опитування Ви можете ознайомитися нижче.

csd-20210120