Головна Депозитарним установам Система електронного документообігу для депозитарної установи, що є особою, визначеною на надання емітенту реєстру власників іменних ЦП
Система електронного документообігу для депозитарної установи, що є особою, визначеною на надання емітенту реєстру власників іменних ЦП Друк

Активація послуги «Система електронного документообігу» (далі – СЕД) відбувається після приєднання емітента до запропонованих Центральним депозитарієм Умов Договору про обслуговування випусків цінних паперів, текст яких оприлюднено на офіційному веб-сайті Центрального депозитарію.

Для активації СЕД клієнт (емітент або депозитарна установа, що є особою, визначеною на надання емітенту реєстру власників іменних цінних паперів) надсилає на адресу Центрального депозитарію Заяву щодо використання засобів захищеного обміну даними для взаємодії з Центральним депозитарієм.

Порядок оформлення заяви щодо використання засобів захищеного обміну даними для взаємодії з Центральним депозитарієм:

  • Після заповнення полів електронної форми Заяви щодо використання засобів захищеного обміну даними для взаємодії з Центральним депозитарієм необхідно її роздрукувати у двох примірниках на офіційному бланку клієнта, підписати уповноваженою особою та скріпити печаткою.
  • Підписану і скріплену печаткою Заяву щодо використання засобів захищеного обміну даними для взаємодії з Центральним депозитарієм у двох примірниках необхідно надіслати на поштову адресу Центрального депозитарію (04071, м. Київ, вул. Нижній Вал, 17/8 (Операційний департамент) або надати до Центрального депозитарію особисто. Крім того, якщо підписант є особою, яка не має права діяти від імені юридичної особи без довіреності разом із Заявою щодо використання засобів захищеного обміну даними для взаємодії з Центральним депозитарієм, необхідно надати до Центрального депозитарію документи, що підтверджують повноваження особи, яка підписала Заяву щодо використання засобів захищеного обміну даними для взаємодії з Центральним депозитарієм (наприклад: копія довіреності, ухвали суду та ін.).

Загальний порядок отримання засобів ЕЦП

  1. Співробітник (далі – підписувач) підприємства, установи, організації (далі – Установа), за особистими даними якої будуть формуватися  посилені сертифікати відкритого ключа, повинен визначити в журналі електронної черги час свого відвідування та особисто прибути у пункт реєстрації АЦСК НДУ із визначеним центром сертифікації ключів переліком документів.
  2. Під час опрацювання наданих документів співробітники АЦСК НДУ встановлюють (ідентифікують) особу підписувача.
  3. Після опрацювання заяви про реєстрацію співробітниками АЦСК НДУ підписувач отримує особистий логін/пароль доступу до закритої частини веб-серверу АЦСК, після чого підписувач має можливість здійснити генерацію ключів ЕЦП та сертифікатів зі свого робочого місця згідно з відповідною інструкцією. У разі, якщо підписувач виявив бажання здійснити генерацію ключів ЕЦП та сертифікатів у пункті реєстрації АЦСК, співробітники НДУ нададуть цьому підписувачеві необхідну методичну допомогу.
  4. Після отримання користувачем ключів ЕЦП та сертифікатів, Установа повинна сплатити послуги згідно з договором.

Місце проведення реєстрації підписувачів: м. Київ, адміністративне приміщення НДУ по вул. Нижній Вал, 17/8.

Рахунок на оплату послуг виставляється НДУ за умов проходження процедури реєстрації та надсилається Установі поштою.

 

Положення про інформаційно-телекомунікаційну систему обробки інформації Центрального депозитарію цінних паперів (набрало чинності з 12.10.2013 року)

 

Надання консультативної допомоги:

з питань першого підключення до СЕД
загальна консультація та призначення керуючого рахунком
Клієнтський відділ (044) 591-04-18
реєстрація заяви щодо використання засобів захищеного обміну даними для взаємодії з Центральним депозитарієм Клієнтський відділ (044) 591-04-18
укладання договору про надання послуг електронного цифрового підпису Відділ захисту інформації (044) 591-04-29
технічні питання з електронного цифрового підпису Відділ захисту інформації (044) 591-04-29
технічна підтримка роботи в СЕД Служба технічної підтримки (044) 591-04-32